fashion

The story of the pink fringe skirt and the white shirt

January 14, 2015
white-shirt-fringed-pink-skirt-smile-makeup

Good morning! Sunny day, perfect to go out, take some photos and enjoy the rays of sunshine!

Today I thought I’ll show you some photos taken indoors because I had this beautiful Bershka pink fringe skirt and I couldn’t go outside and take pictures with it. It’s a summer appropriate skirt but when I saw it on Kurtmann.ro I couldn’t help myself. I think it can look great with many tops but my absolute favorite match was with this white masculine shirt. I love pairing really feminine items with masculine ones and have a nice, balanced outfit. I got this white shirt from the Men’s department at H&M and I absolutely love it! There is no better shirt than a man’s one, that’sΒ how I feel!

I admit I had some fun shooting these photos but it wasn’t an experience I want to repeat soon. It’s so hard taking photos by yourself, setting everything, run to pose and be pretty at the same time. It was a challenge, that’s for sure!

See you soon!

white-shirt-fringed-pink-skirt 6

white-shirt-fringed-pink-skirt 5

white-shirt-fringed-pink-skirt-portrait-makeup

white-shirt-fringed-pink-skirt 4

white-shirt-fringed-pink-skirt 1

white-shirt-fringed-pink-skirt

love julie glitter

GET THE LOOK

H&M white shirt

Bershka fringe skirt c/o Kurtmann.ro (here)

Comments

comments

You Might Also Like

25 Comments

• Reply Ana January 14, 2015 at 12:43 PM

Pink is your color! ^_^ very nice!

• Reply Camelia Andrasescu January 14, 2015 at 12:53 PM

Te-am desoperit de putin timp, dar imi plac macim postarile tale. Kisses!

• Reply Pink Wish Blog January 14, 2015 at 6:47 PM

Ma bucur foarte mult sa aud asta! Pupicei! <3

• Reply Anaivilo January 14, 2015 at 3:45 PM

The skirt is awesome and the pictures are so sweet! πŸ˜€ Love them πŸ˜‰

• Reply Pink Wish Blog January 14, 2015 at 6:47 PM

Thank you so much! I appreciate it a lot! Kisses!

• Reply Dorina January 14, 2015 at 3:45 PM

Adorable! Can’t believe you did these photos!They look so good!
    I really like your outfit, it’s pretty, feminine and chic, just like you! And your makeup is so sweet! <3
    Bisous! :*

• Reply Pink Wish Blog January 14, 2015 at 6:48 PM

Thanks, honey! I was the photographer this time, hard but doable!
      I am glad you like the makeup, I loved it too!

Bisous, bisous! <3 <3

• Reply Andreea Bianca Serban January 14, 2015 at 4:59 PM

Esti si mai de apreciat,ca ai reusit sa faci o treaba atat de buna singura.Felicitari:* Super poze!

• Reply cris January 14, 2015 at 7:23 PM

Uuuuu, cutie pinkie pie, you look so adorable! <3<3<3
    Pozele ti-au iesit minunat, imi plac la nebunie, chiar as vrea sa ma mut la tine, ma primesti? :)))))))))
    E superba tinuta, imi place la nebunie! ^_^

• Reply Pink Wish Blog January 14, 2015 at 7:54 PM

Iii, ce dragut!
      Te-as primi daca as avea loc πŸ™
      Ma bucur ca iti plac! Pupicei dulcei! <3

• Reply federova January 14, 2015 at 9:26 PM

Ce n-as da sa-mi iasa si mie pozele asa de frumoase. Cam toate imi ies blurate :/

• Reply Pink Wish Blog January 15, 2015 at 11:02 PM

Si eu m-am chinuit putin pentru ca am peretii albi si nu gasea un punct sa focalizeze dar na.. din atatea poze, am gasit cateva bune πŸ˜€

• Reply Andreea January 15, 2015 at 12:07 PM

Partea cu self portrait si in general poze facute singura stiu si eu ca e bataie de cap :)) si sunt necesare mult mai multe incercari pana sa iasa ceva bine, hihi.
    Imi place tinuta, si iti vine bine, si fotografiile ti-au iesit foarte bine, iar tu esti foarte frumoasa!
    Te pup
    Andreea

• Reply Pink Wish Blog January 15, 2015 at 11:03 PM

Daa, e greu. Si la fotografiile in care vreau sa surprind un machiaj imi este greu dar macar tin aparatul in mana si nu dureaza atat de mult timp.

Multumesc mult pt aprecieri!
      Pupici!

• Reply Catalina M. January 15, 2015 at 6:29 PM

Yep, este chiar adorabila. Franjurii sunt tare haiosi si imi aduc aminte de faptul ca imi comandasem si eu ceva asemanator de pe un site vara trecuta insa altcineva a fost mai norocos si a luat-o pe ultima.
    Interiorul casei tale este foarte frumos si intr-adevar, a pus fusta in evidenta.
    Esti o draguta ca de obicei, si debordezi de fericire,
    Pinky kisses!

• Reply Pink Wish Blog January 15, 2015 at 11:02 PM

Off, am mai patit si eu asta πŸ™
      Multumesc, am facut o mica mutare pentru ca de obicei nu acolo sta masuta dar ce nu facem noi de dragul artei, nu?

Mersii, pupicei!! :* :*

• Reply Ioana January 15, 2015 at 8:37 PM

Foarte frumoase pozelee !

Si chiar ti se potiveste de minune rozul :*

SS

• Reply Signaturebymm January 16, 2015 at 12:21 AM

E clar, Julie, nu mai ai nevoie de fotograf!! Ti-au iesit super bine pozele. :*:*

• Reply Ruxandra January 16, 2015 at 4:50 PM

Nu stiu daca pe Kurtmann am vazut fusta pe care o porti in aceasta postare sau am vazut una asemanatoare pe un alt site, insa imi place tare mult! Sa stii ca ai facut o treaba minunata cu pozele, am trecut printr-o experienta asemanatoare cu a ta, a fost groaznic de greu, o experienta pe care nici eu nu as mai repeta-o cu siguranta! :*

• Reply Pink Wish Blog January 16, 2015 at 7:04 PM

Rux, eu cred ca am mai vazut-o pe asta asta vara pe Kurtmann dar parca mai portocalie, nu sunt sigura, oricum.

Mersiii!

Pupicei!

• Reply Saci January 18, 2015 at 12:13 AM

ah so so cute! Maybe I would have tucked in the shirt, but still such a lovely look! It suits you so much! kisses :*

Saci
    ChocolateFashionCoffee
    ChocolateFashionCoffee Facebook Page

• Reply Pink Wish Blog January 18, 2015 at 9:45 PM

I thought the same and I tried wearing it like that but it didn’t look that great πŸ™